Skandinaviška draudimo bendrovė „If“ bendrauti socialiniame tinkle pradėjo keliais metais anksčiau nei konkurentai. Per tą laiką žymiai keitėsi „Facebook“ žaidimo taisyklės, bet „If“ pavyko išlikti vienu lyderių.

„If“ profilis „Gyvenu saugiai“ naudojamas:

  • nelaimingų atsitikimų prevencijai;
  • dialogui su auditorija ir apklausoms;
  • kaip viešųjų ryšių komunikacijos kanalas;
  • sinergijai su reklamos kampanijoms.

Viena sėkmingiausių aktyvacijų, vykusių profilyje, buvo „If“ estetiką atitinkančiu stiliumi iliustruotos KET užduotys, parengtos atlikus internetinę apklausą apie dažniausiai vairuotojų pamirštamas kelių eismo taisykles.

facebook.com/Ifdraudimas

„Facebook“ paskyros pagalba pavyko itin efektyviai paskleisti žinią apie draudimo bendrovės „If“ vykdomą socialinę iniciatyvą – „Gyvenu saugiai“ paramos fondą.

2014 m. rudenį pakvietėm vaikų darželius varžytis dėl paramos, skirtos saugumo problemai spręsti. Finalistus atrinko autoritetinga komisija, o laimėtoją nulėmė balsavimas „Facebook“ profilyje.

Rezultatai:

  • nugalėjusio darželio projektas sulaukė 2,2 tūkst. balsų;
  • profilio pasiekiamumas išaugo 320 %;
  • auditorijos įsitraukimas padidėjo beveik 500 %;
  • interakcijų skaičius šovė 1100 % į viršų;
  • balsuoti kvietęs įrašas be reklamos pasiekė daugiau kaip 90 tūkst. žmonių.