„Vilkyškių pieninės“ „Imunia“ jogurtuose suderintas ne tik puikus skonis, bet ir natūralūs, nuo seno liaudyje naudojami sveikatos stiprinimo šaltiniai – imbieras, citrina, medus ir liepžiedžiai. Tai naujas požiūris į imuniteto stiprinimą.

„Imunia“ pasirodė prekyboje vėlyvą pavasarį, kada imuniteto stiprinimo tema nėra pati aktualiausia vartotojams. Mūsų įžvalga – organizmo atsparumu svarbu rūpintis ne tik šaltuoju metu, kad netikėtos ligos nesutrukdytų džiaugtis vasara.

Sukūrėme animacinę kampaniją Feisbuke, kurioje vaizdavome romantizuotus vasaros užsiėmimus ir kvietėme jiems pasiruošti iš anksto su „Imunia“.
Kampanijos metu efektyviai pasiekėme per 240 tūks. žmonių iš produkto tikslinės auditorijos.