Užduotis:

Pavasarį atsinaujino Assorti prekės ženklas internete ir fizinėse parduotuvėse. Pokytis verslui buvo reikalingas todėl, kad prekės ženklui trūko žinomumo, sumažėjo klientų ir visi turėjo gan skirtingą įsivaizdavimą, kuo prekiauja Assorti. Komunikacija turėjo suvienodinti šį prekės ženklo suvokimą ir efektyviai pristatyti pokyčius.

Iššūkis:

Atnaujinus prekės ženklą, reikėjo pakeisti ir vartotojų elgseną: paskatinti juos pirkti daugiau prekių internetu, eiti į parduotuvę ne vien prekių kūdikiams ar namams, bet ir gurmaniškų gėrybių, kurių Assorti savo asortimente turi apsčiai.

Sprendimas:

Naują firminį stilių pritaikėme Facebook komunikacijai – sukūrėme teminius (naujienų, konkursų, akcijų) rėmelius taip pat inicijavome naują komunikacijos liniją „Skonių paieškos“. Ši linija ne tik pristatė įvairius maisto produktus, bet ir plačiau papasakojo esminį Assorti išskirtinumą: turtingas parduotuvėje esančių produktų istorijas, nes visi tiekėjai ir produkcija yra kruopščiai atrenkami, Assorti darbuotojams lankantis užsienyje.

Rezultatai:

Vartotojai susipažino su Assorti iš naujo: įdomios produktų istorijos, atsidaręs Assorti Gourmet bistro ir atnaujintas firminis stilius pradėjo sudaryti skoningo prekės ženklo įvaizdį, kur galima įsigyti kokybiškų gėrybių iš viso pasaulio. Stilistiškai vientisa komunikacija iškart ėmė atrodyti patraukliau ir padėjo labiau įsiminti Assorti prekės ženklą tūkstančiams žmonių.