Užduotis:

Pagrindinis tikslas buvo sukurti konkurso mechaniką prizų išdalinimui, kuri veiktų win/win principu. Neštų naudą tiek iDeal prekės ženklui, tiek jame dalyvaujantiems fanams. Dėl to buvo siekiama dviejų dalykų: padidinti iDeal naujienlaiškių adresų bazę ir srautą į iDeal e-parduotuvę.

Iššūkis:

Kalėdiniu laikotarpiu vartotojus užlieja milžiniškas srautas reklamų iš įvairiausių prekės ženklų. Kad išsiskirtum tame triukšme, turi turėti arba didžiulį reklamos biudžetą, arba viral turinį, arba suteikti vartotojams didžiulę motyvaciją įsitraukti.

Sprendimas:

Pasinaudojome vienu efektyviausių Facebook reklamos formatų ir sukūrėme 5 Lead Ads loterijas. Jų pagalba fanams leidome registruotis ir rinktis, kurį iš 3 pavaizduotų savaitės prizų jie labiausiai norėtų gauti. Tie, kurių noras sutapdavo su savaitės prizu, kas savaitę galėjo laimėti po vieną iš vertingų Apple prizų.

Rezultatai:

Kampanijos metu surinkome virš 4000 el.pašto adresų už minimalią kainą, bet juk negalėjome laikyti visų šių kalėdinių troškimų paslaptyje… Sukūrėme kalėdinį iDeal puslapį, kur žmonės suvedę savo draugų e-mail adresus galėjo sužinoti, apie kokią dovaną iš iDeal jie svajoja šiemet. Atradus savo draugo svajonę, buvo dovanojama nuolaida jai išpildyti, neradus – nuolaida apsipirkti iDeal ir išpildyti savo paties norą.