Užduotis:

Kampanijos metu turėjome paskatinti daugiau žmonių apsidrausti būstą IF draudimu. Vartotojai turėjo įsiminti, kad IF yra draugiškas ir siekia jiems padėti išsaugoti namus.

Iššūkis:

Kai draudimas nėra privalomas, daug sunkiau jį padaryti patraukliu. Juolab, gąsdinant gresiančia žala namams. Todėl nusprendėme to nedaryti.

Sprendimas:

Dažniausiai kylantys nuostoliai namams – dėl vandens padarytos žalos. Todėl sugalvojome į komunikaciją įtraukti komišką personažą – ruonį – kuris apie tai praneštų smagiau. Jo noras, žinoma, kad namie vandens būtų kuo daugiau, tad kliovėmės atvirkštine psichologija ir siekėme auditorijos dėmesio Facebook’e bei GDN (Google Display Network).

 

Rezultatai:

Kampanija pasiekė 321 000 unikalių vartotojų, vidutiniškai po 5,6 karto kampanijos metu ir sugeneravo 4 500 nuorodų paspaudimų į IF draudimo puslapį.
Įspūdingiausia tai, kad kampanijos metu užklausų dėl būsto draudimo skaičius išaugo net 80 %!