Užduotis:

Garnier populiariausio produkto „Pure Active 3-in-1“ kampanijos žinutė – „Pradėk dieną su švaria oda“. Šią vasarą mums teko sugalvoti, kaip ją efektyiai iškomunikuoti, tuo pačiu į komunikaciją įtraukiant šio produkto ambasadorius iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.

Iššūkis:

Viena yra tiesiog kuo plačiau paskleisti kampanijos žinutę, visai kita – iš tiesų paskatinti jaunus žmones naudoti tavo produktą. Jaunoji vartotojų karta nelabai pasitiki prekės ženklais, labiau – savo draugais, bendraamžiais, patinkančiais influenceriais, todėl į komunikaciją pasitelkėme juos.

Sprendimai:

Kampaniją padalinome į du etapus. Pirmame etape su vlogerių pagalba aktualizavome pasitikėjimo savimi ir sveikos odos vasarą klausimus. Vlogerės patarė odos problemas spręsti su „Pure active 3-in-1“ produktai ir į diskusiją įtraukė savo gerbėjus.
Geriau pažinę savo auditoriją, sukūrėme konkursą, kuriame vartotojai turėjo nusipirkti Garnier „Pure Active 3-in-1“ kaukę, kuo originaliau ją užsitepti ant veido ir kelti ją į savo „Instagram“ platformą su žyme „#PureActiveSummer”. Konkurse dalyvauti skatino produkto ambasadoriai – žymūs dainininkai: Audrius Janonis (Lietuva), Daniel Levi (Estija), Justs (Latvija).

Rezultatai:

Keldami nuotraukas į savo asmenines „Instagram“ paskyras patys pirkėjai tapo „Pure Active 3-in-1“ produkto ambasadoriais/micro-influenceriais. Pasiektas didelis „word-of-mouth“ efektas, nes kiekviena įkelta nuotrauka surinko vidutiniškai po 88 LIKE iš vartotojų draugų ir užtikrino natūralią žinutės sklaidą.
Pati komunikacija Facebook’e pasiekė po beveik 80 % tikslinės auditorijos visose Baltijos šalyse, o vlogerių įrašai YouTube kanale generavo po 20-25 tūkstančius peržiūrų kiekvienam video.