Užduotis:

Melt Water yra premium prekės ženklas, kurio vartotojai – žingeidūs miesto gyventojai, nuotykių ieškotojai ir aktyvų gyvenimo būdą mėgstantys žmonės. Todėl mūsų užduotis buvo sudominti juos šiuo lietuvišku, unikalios technologijos ledo tirpsmo vandeniu.

Iššūkis:

Lietuvos mineralinio vandens rinkoje gana didelė konkurencija, todėl norint išsiskirti iš minios reikėjo drąsesnės ir kryptingos komunikacijos, kuri atlieptų Melt Water prekės ženklo vertybes ir tikslus. Tam suskaldėme komunikaciją į tris linijas, kurios komunikavo skirtingus dalykus tai pačiai auditorijai.

Sprendimas:

 

#1 Ryto vanduo – Melt Water

Tikslas – užsiimti ryto vandens top-of-mind poziciją, nes niekas iki šiol to dar nepadarė.
Sprendimas – kiekvieną ankstų rytą sekėjus Facebook ir Instagram pasitikti priminimu rytą pradėti su stikline Melt Water. Juk visi žinome, kad gurkšnis vandens iš ryto padeda lengviau atsibusti ir pradėti dieną sveikiau.

#2 Užgrūdinti ledo:

Tikslas – įkvėpti fanus siekti gyvenime daugiau, nebijoti iššūkių ir išbandymų.
Juk lygiai taip, kaip ledas išvalo vandenį, Melt Water gali išgryninti ir sustiprinti tave.
Tam kiekvieną mėnesį filmavome trumpus, įkvepiančius interviu su verslo, sporto, kultūriniais, gastro, keliautojų autoritetais, visus vienijančia tema: “sunkumai, kurie išgrynino, paskatino tapti tuo, kas dabar esu”.

#3 Nepažintos teritorijos:

Tikslas – sukurti pridėtinę vertę sekėjams, kurie gyvena įdomiai, mėgsta keliauti ir vis atrasti kažką naujo.
Melt Water turi būti viso to epicentre, todėl jis šioje linijoje tapo atradimų palydovu ir kiekvieną savaitę atskleidė po vieną mažai žinomą, ypatingą Lietuvos vietą, kurią gali aplankyti bet kurią dieną, tiesiog pasiryžęs leistis į mini-nuotykį.