Užduotis:

Lion šokoladukų prekės ženklo auditorija – paaugliai įvairiose pasaulio šalyse. Mūsų užduotis – komunikacija pritraukti jaunus žmones Baltijos šalyse. Tikslas, pagal pasaulinę strategiją, yra pasiekti kuo didesnę dalį auditorijos su jiems aktualiu turiniu.

Iššūkis:

Su prekės ženklu dirbant ilgus metus, natūralu, kad tikslinė auditorija auga drauge. Todėl dalis auditorijos suauga ir po truputį atsiriboja, ją pakeičia nauji – žymiai jaunesni. Ši auditorijos dalis visą savo gyvenimą praleido interneto ir medijų apsuptyje, todėl visa komunikacija turi būti šviežia ir jiems aktuali. Nuolat.

Sprendimas:

Kad ir koks naujas Facebook reklamos formatas išeitų, kad ir koks funkcionalumas atsirastų – ko gero, mes esame jį panaudoję Lion komunikacijoje. Suprasdami, kad tikslinei auditorijai visi įspūdžiai yra momentiniai, neturintys ilgos išliekamosios vertės, rodome tiesioginės transliacijos video, judantį turinį vertikaliu formatu (pritaikytą išmaniųjų ekranams), įvairias animacijas bei nuotraukas, iliustruojančias, kad Lion paaugliams – artimas kaip bendraamžis draugas.

Rezultatai:

Net ir su nedideliu biudžetu ir Facebook organiško pasiekiamumo mažėjimui faktiškai iki nulio, kas mėnesį pasiekiame nuo 30 iki 50 % tikslinės auditorijos Baltijos šalyse. O iš paauglių įsitraukimo sprendžiame, kad net ir po tiek metų rinkoje, vis dar galime jiems išlikti įdomūs.